woensdag 2 mei 2012

Free to be me, dare opdracht mei thema vrijheid

Het thema van de Dutch Dare voor de maand mei is vrijheid/bevrijding. In eerste instantie dacht ik, wat moeten we hier nu weer mee doen. Eerst maar eens nadenken. Waar denk ik aan bij het thema vrijheid/bevrijding. Eerst dacht ik foto's van onze lange wandelingen hoog in de bergen van Oostenrijk. Waar de koeien en schapen vrij rond lopen. Vrijheid in uitzicht en bevrijding om even weg te zijn van het hectische leven. Hmmmm, misschien, maar ik miste nog iets. Of een mooie foto van een ongerept Grieks zandstrand. Geen voetstappen te zien op het strand. Hmmm klinkt mooi, maar ook hier miste ik toch iets. De kleuren die voor mij centraal staan bij vrijheid/bevrijding. De kleuren van onze vlag. Rood/wit/blauw en oranje. Al snel wist ik wat ik wilde. Een foto van Quinn gemaakt met een rood/wit/blauwe bloemenslinger op zijn hoofd.




Deze layout is gemaakt met papier van Kaiser Craft, lovestruck.

Wil jij meedoen met deze uitdaging? Klik dan op de link naar Dutch Dares en zie daar de andere voorbeelden van het Design team. De link staat bij mijn links.

Veel succes.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten