woensdag 6 juni 2012

Dutch Dares juni

Deze maand was ik aan de beurt om een dare te verzinnen. Al tijden loop ik met het idee rond om iets met regenboogkleuren te doen. Ik vind de combinatie van die vrolijke kleuren zo mooi, maar het kwam er niet van om er iets mee te doen. Het is toch makkelijker om bij elkaar passende vellen papier te pakken. En nu moest ik van alle kleuren van de regenboog een velletje zoeken. Ik geloof niet dat ik ooit een LO heb gemaakt met zoveel verschillende merken papier. Het papier bij elkaar zoeken was voor deze LO dan ook het meeste werk. De LO zelf, die was zo gemaakt.



Wil jij ook eens mee doen met deze of een andere uitdaging? Ga dan snel naar Dutch Dares en lees hoe je kans kan maken op de prijs of een keer uitgekozen kan worden als gast designer.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten