zondag 4 november 2012

jongens layouts

In de vakantie neem ik altijd pagekits mee. Kant en klare setjes papier en versiersels die ik SWAP met andere scrappers op mijn forum. Met die papiertjes en spullen kan ik op de camping mooi knutselen. Ook handig als ik een keer weinig tijd heb om te scrappen. Want er gaat toch veel tijd verloren met het zoeken van papier en materiaal bij de foto's. En zo kan ik lekker snel aan de slag.

Bij deze pagekit heb ik uit eigen voorraad nog een stickervel van dezelfde lijn gebruikt. En hiermee 2 layouts gemaakt. De tweede ben ik niet zo tevreden over.




Gemaakt met papier van Echo Park, little boy.

groetjes,
Cynthia




3 opmerkingen:

  1. Ik vind je tweede Lo wel erg leuk gemaakt! Trouwens een goede tip van je; bij mij duurt het bij elkaar zoeken van papiertjes en versiersels superlang....
    Groetjes van Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alle 2 super leuk, echte jongens lo's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke lay-outs. Ze zijn beide heel leuk, maar de tweede draagt mijn voorkeur! Omdat ik je layouts en je stijl heel mooi vind, heb ik je een award gegeven op mijn blog!

    ScrapsEls
    http://scrapsels.com/2012/11/05/liebster-award/

    BeantwoordenVerwijderen