zondag 4 november 2012

kerstkaartje, 4 november

Ik had gisteren 5 items uit mijn kerstdoosje gehaald om vandaag een kaart mee te maken. Maar bij gebrek aan inspiratie blijven die 5 items nog even liggen tot morgen. Vandaag een simpel kerstballen aan takken kaartje. Het was uiteindelijk nog wel een hele klus om de takken naar mijn zin te krijgen. Ik kan absoluut niet tekenen. Dus een paar simpele takken maken, was al lastig. Maar ze hangen.


Morgen ga in aan de slag met de 5 artikelen die ik heb gepakt. Vellum met sneeuwvlokken, een die-cut rendier met slee, kant, een labeltje en knoopjes.

groetjes,
Cynthia






4 opmerkingen:

  1. ohhh erg leuk

    ik heb er inmiddels ook een paar af...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, knap dat je dit elke dag doet. Wil je woordverificatie uitzetten, het is erg irritant om steeds ene code in te voren, en dan doet deze het ook niet.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ik heb woordverificatie uitgezet. Weet nog niet voor hoelang. Is afhankelijk of er veel spam binnenkomt. Want dan zet ik het weer aan hoor.

      Verwijderen
  3. Fijn dat je woordverificatie hebt uit gezet!
    Mijn kaartje is ook weer klaar, nou je weet me wel te inspireren hoor!
    Ik ga lekker zo met mijn kerstkaarten !
    Mijn kaartje kan je hier weer vinden.
    liefs,
    Dithny

    BeantwoordenVerwijderen