woensdag 6 maart 2013

100e dare

Trots! Op de 100e Dutch Dare. H-O-N-D-E-R-D, hoe leuk is dat! En omdat we trots zijn op deze mijlpaal maken we er een feestje van!




Bij deze ben je uitgenodigd op het FEESTBLOG van de DUTCH DARES.

Natuurlijk hebben we inspiratie voor je in de vorm van layouts, een uitdaging waar je zelf aan mee kunt doen, een kaart-schets waarvan je de uitwerkingen op de verschillende blogs van de designteam leden kunt bekijken en als je daar rondkijkt kun je meteen meedoen aan onze BLOGHOP. Tijdens deze bloghop ga je op zoek naar letters die een woord vormen. De oplossing mail je naar dutchdares@gmail.com want we geven superleuke CADEAUS weg omdat wij jarig zijn. 


Als je niet via Astrid op mijn blog bent gekomen, ga (hop) dan naar het blog van Dutch Dares om daar met de bloghop te starten. En ben je wel via Astrid op mijn blog gekomen kun je op het blog van Daniƫlle de volgende letter vinden.

De letter die jullie van mij krijgen is de.....


Bovendien geven alle leden van het DUTCH DARE DESIGNTEAM een RAK weg, gewoon omdat we het leuk vinden om eens een keertje flink uit te pakken. Om in aanmerking te komen voor het PRIJZENCIRCUS van de (10!) RAK's lees je per blog wat je daarvoor moet doen.

Genoeg over het prijzenfestijn. We gaan beginnen met wat inspiratie. Het designteam is naast de dare ook nog aan de slag gegaan met een kaartschets. De kaartschets is gemaakt door Jolanda.


En hier is mijn uitwerking.


Zoals eerder beschreven geven de designteam leden een prijs op hun eigen blog weg. Ook ik stel een prijs beschikbaar. Maar geef deze natuurlijk niet zomaar weg. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met deze schets kunnen maken. Onder diegene die hier een bericht achter laten met de link naar hun uitwerking van deze schets, verloot ik een leuke prijs. Een kit om een miniboekje te maken. Met de nieuwste papierlijn van Bo bunny, mama razzi 2.




Je kan een inzending plaatsen tot en met 31 maart. Op 3 april zal ik de prijswinnaar bekend maken.

Heel veel plezier met de bloghop, het prijzenfestijn en de 100e dare.

groetjes,
Cynthia





27 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd teamgenoot! Ik kom al helemaal in de feeststemming :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Helemaal leuk jouw RAK en uitwerkingen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie 100e dare.
    Ik heb de sketch gemaakt, hij staat op mijn blog.
    En ben bij deze sketch helemaal in het thema feest gebleven!
    Bij deze de link!

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/r90/23392_167878940030621_1901158595_n.jpg


    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier felicitaties voor de 100ste. Ik ga vanmiddag aan de slag met de sketch en dan kom ik terug om hem te laten zien. Nu eerst gezellig verder hoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met ons feestje. Jouw kaart vind ik een plaatje en wat een leuke RAK Cynthia!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met het feestje....super leuke kaart en wat een geweldige rak (jammer dat ik niet mee kan doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de 100ste dare!!! Mooie kaart heb je gemaakt en wat een super rak (BB is toch wel een fave van mij )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zie hele gave papiertjes in je rak, dus ik doe graag mee met de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt en wat geef je een leuke rak weg zeg. Bedankt voor de kans om deze te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd maatje! Je kaart is prachtig en de layout op het Dutch Dare blog ook! Die rak zou ik natuurlijk stiekem ook wel willen winnen, hihi, maar dat is helaas niet mogelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een superlief kaartje en geweldige rak, daar kun je een mooie mini album van maken zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en zowel je kaart als je LO vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd teamgenoot! Mooie uitwerking van de sketch is het geworden en wat een leuke RAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave uitwerking van de kaart sketch. Ook je layout is prachtig. Om een kansje te maken op je RAK ga ik zeker meedoen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hierbij de link naar mijn kaart: http://handmadebymargaretha.blogspot.nl/2013/03/dutch-dares-100e-dare.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb de kaart ook gemaakt vind je hier

    http://scrappietoo.blogspot.nl/2013/03/dutch-dares.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nogmaals, hij is erg leuk. Je naam gaat met de loting in de hoed.

      Verwijderen
  17. Leuke kaart heb je gemaakt. Ik ga de sketch niet maken omdat ik de komende weken met teveel dingen bezig ben. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie layout heb je gemaakt!:) Ook de kaart is echt heel mooi. Mijn uitwerking van de layout en kaart kun je hier vinden: http://scrapelsje.blogspot.nl/2013/03/100-dutch-dare.html
    ~Veel liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke uitwerking van de schets!
    Hier is mijn uitwerking te vinden
    http://frutselsenknutsels.blogspot.nl/2013/03/dd.html
    Bedankt voor de kans om deze leuke prijs te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cynthia,
    Als aanvulling op m'n eerdere berichtje hierboven kun je de uitwerking van mijn kaart vinden op: http://mariska-hofmann.blogspot.nl/2013/03/dutch-dare-100.html
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie kaart zeg. Leuk met die vlaggen van ribbelkarton.

      Verwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met jullie feestje. Ik heb een kaartje gemaakt n.a.v. de schets en die kun je hier vinden.
    http://colindascreaties.blogspot.nl/2013/03/100ste-dutch-dare.html
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen