donderdag 14 maart 2013

I'm all ears, met een leuk nieuwtje

Laat ik eerst beginnen met het leuke nieuwtje. Ik heb een prijsje gewonnen. Met mijn layout Disney Store deed ik mee aan een wedstrijd op het blog Elke kaart een feestje. De opdracht was een combinatie van een schets en het thema shoppen. De meeste inzendingen zijn altijd kaartjes. Maar ik heb hiervoor een layout gemaakt. Wat was het leuk om te lezen dat mijn layout is uitgekozen als mooiste. Vandaar dat ik nu een winnaarsbanner op mijn blog heb staan.
Dan nu I'm all ears.
Met het papier en embellishments van Making Memories, garden party heb ik een layout gemaakt. Quinn tijdens de eierrace op de camping. Als extra handicap moesten de deelnemers een stel mooie oren op en zo als paashaas het parcours afleggen met het ei op de lepel.
Ook deze layout heb ik gemaakt met de challenge van Elke kaart een feestje in mijn achterhoofd. De kleur wit met een beetje pastel. Maar later nog het paas kaartje gemaakt en toen had ik dus 2 projecten en moest ik kiezen. Lastig, lastig, lastig.




groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke (paas) layout, vind de kleurtjes en de titel geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .....en natuurlijk gefeliciteerd met het winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je winnende lootje prachtig hoor en deze is ook alweer zo mooi gaaf hoor. Leuk dat je meedoet bij EKEF en je maakt echt mooie dingen hoor ik denk dat ik maar eens volger word.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd nog met je winnende lootje.
    Deze vind ik ook erg leuk trouwens.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen