vrijdag 21 juni 2013

My dream come true

Allereerst wil ik Rebeca Lopez bedanken voor het toekennen van de liebster award die ik van haar heb mogen ontvangen. Het is een hele eer om deze award helemaal vanuit Spanje te krijgen. De komende week zal ik eens gaan nadenken aan wie ik deze award voor blogs met minder dan 200 volgers zou willen doorgeven. Aangezien zij geen Nederlands spreekt, zal ik proberen deze tekst voor haar in het Engels te schrijven. Proberen, want zo goed is mijn Engels niet.

First I would like to thank Rebeca Lopez for granting me the liebster award. It's an honor to get this award from a Spanish follower. During the next week I will think about the names/blogs with less than 200 followers I choose to grant this award. 


In de toekomst zal ik voor Rebeca en misschien nog voor meer internationale bezoekers mijn blog berichten ook in het Engels schrijven. Helaas is mijn Engels niet zo goed, maar ik hoop dat ze het toch begrijpen.

In future I will also write my blogpost in English for Rebeca and maybe for other international visitors. Unfortunately my English isn't that good. So I hope they will understand.


Dan na dit leuke nieuws, zal ik mijn laatste creatie laten zien. Een layout gemaakt met papier van Prima Marketing Wishes & Dreams.

After this great news, I will show you my latest creation. A layout made with papers from  the Prima Marketing Wishes & Dreams collection. 


Het is een oude foto van Johan, Ronan en Quinn. Mijn dromen zijn uit gekomen.

It's an old picture of Johan, Ronan and Quinn. My dreams did come true. 



groetjes,
Cynthia





4 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Proficiat met je award. Je projectje is weer fantastisch mooi geworden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award en je lootje is weer prachtig hoor mooi papier heb je gebruikt en een hele leuke foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige layout!
    Grtjs
    Els (www.ScrapsEls.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi onderwerp en prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen