dinsdag 2 juli 2013

In de wolken

Voor de challenge van juli op het blog Crealing, heb ik een kaartje gemaakt dat niet vierkant mocht zijn. Nu had ik even het eigenwijze idee om er dan een rechthoekig kaartje voor te maken, maar denk dat dit niet helemaal de bedoeling was. Een aparte vorm was waarschijnlijk de bedoeling. Nu had ik daar wel een idee voor. En het kwam goed uit, want ik kon dit project gelijk gebruiken voor de online crop die we vanavond op mijn scrap en kaart forum Channie&Co gaan houden. We gaan vanavond een 3d "scene" kaartje maken.

Het is een kaartje met diepte geworden.


Zo ziet het kaartje er dicht uit.


De middelste pagina.


De laatste pagina.


Zo ziet het er open geslagen uit. 


 

Gemaakt met papier en stickers van Echo Park, sweet summertime.

For the Crealing challenge of July, I made this 3d card. The basic of the card had to be in a different shape. No square. Tonight on my forum Channie&Co, we are all going to make a 3d "scene" card on an online crop.

Papers and stickers from Echo Park, sweet summertime.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking: