maandag 9 september 2013

haai

Nu de vakantie weer voorbij is, wil ik ook wat meer tijd gaan maken voor challenges op blogs. Ik blijf dat leuk vinden om te doen. 

Ik heb vanmorgen een kaartje gemaakt voor een challenge bij Crazy for Cas. De opdracht van challenge #26 is, verwerk golven op je creatie. 

Ik heb lang gedacht wat ik hiermee moest doen. Als ik aan golven denk, denk ik aan zee en zon. Hmmm, de zomer is bijna voorbij. Daar had ik niet zo veel zin meer in. Uiteindelijk is het dit geworden.



Natuurlijk is dit kaartje ook weer te koop. Voor 1,50 is dit kaartje voor jou.

I say haai!!!!!

Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt. Toepasselijke titel.
    Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Cynthia,
    erg leuk, dit kaartje!
    Goed bedacht met de golven!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Mooi kaartje geworden. Fijn datje meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart is het geworden.... en ook al is de zomer voorbij... de golven op het strand blijven fascinerend hoor!
    Dank voor het meedoen met CFC!
    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen