vrijdag 4 oktober 2013

Cars kaartje

Ik doe samen met Ronan en Quinn sinds kort aan postcrossing. Zij hebben al vanaf de kleuterklas Engels en op deze manier wil ik hun Engels nog wat verbeteren. Daarnaast zoeken we in de atlas eerst op waar het kaartje naar toe moet. En dat is best lastig voor kinderen die normaal gewoon alles "even" op Google opzoeken. Ronan en Quinn vertalen de tekst naar het Nederlands. Moeilijke woorden schrijven we op. 1 van onze kaartjes ging naar Amerika. Naar een 13 jarig meisje uit ItaliĆ«. Ze had een hele waslijst met wensen waar we uit konden kiezen. Maar 1 ding sprong er voor mij uit. Ze hield van zelf gemaakte kaarten. Nou dat komt goed uit....ik ook. Super blij was ik dat ik aan de slag kon. Het is wel lastig, want vanwege de lange afstand dat het kaartje af moet leggen, kan je er natuurlijk niet teveel dikke dingen op doen. En vanwege de hoge verzendkosten moet het ook weer niet te zwaar zijn. Omdat ze van Cars hield, heb ik deze kaart gemaakt. 





Inmiddels is het kaartje binnen. Ze was erg blij mee.

Achtergrondvelletje is van Bo Bunny.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten