woensdag 16 oktober 2013

Dutch Dares schets #76


Het is weer tijd voor een nieuwe schets bij Dutch Dares. Alle dt leden hebben een voorbeeld gemaakt. Dit moet jullie toch genoeg inspiratie geven om hier ook mee aan de slag te gaan? Het is zo'n leuke schets. 

Dit is de schets.

En dit is wat ik als dt lid ervan heb gemaakt.

 Voor deze layout heb ik mijn silhouette weer eens onder een dikke laag stof gehaald. Daarmee heb ik de hartjes en de tekst forever gesneden. Het rondje met you erin heb ik gekregen. Net als het papieren zigzag zakje. Een leuke fiber (jaja, jullie lezen het goed) achter de foto's geplakt.




Gemaakt met papier van Pink Paislee, portfolio collection.

Doe gewoon eens met ons mee en wie weet win jij die leuke prijs wel. Klik op het icoontje met de koe om het Dutch Dares blog te bekijken.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. vind het een erg mooie uitwerking van de schets! prachtig met die grijzige tinten en geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig!! En vind je foto's erop ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen