woensdag 5 maart 2014

Dutch Dares maart, veel wit


Vorige week heb ik niet stilgezeten hoor, kon alleen niet alles laten zien. Maar vandaag gaat de Dutch Dares voor maart online en kan ik dan eindelijk na een aantal kaartjes weer een layout laten zien. De opdracht voor maart is, veel wit. Nou is het wit bij mij op de foto meer blauw, maar in het echt toch wit. 

Ik heb gebruik gemaakt van een klein beetje papier van de eastern elegance lijn. En verder het achtergrond bewerkt met stempels en inkt, wat steentjes en mijn naaimachine.

Ik heb gebruik gemaakt van...

stempelset gorgeous grunge
stempelset delicate doilies
stempelset around array





Alles is natuurlijk bij mij te bestellen. En let op! nu extra voordelig vanwege de Sale-a-bration actie.

groetjes,
Cynthia






1 opmerking:

  1. Mooie layout! Erg leuk om zelf met stempels je achtergrond te maken, mooie kleurencombi is dit!

    BeantwoordenVerwijderen