donderdag 6 maart 2014

Sweet summer

Gedurende de Sale-a-bration bij Stampin' Up! mag je bij iedere bestelling van 60 euro een cadeau kiezen uit de sale-a-bration folder. Bij 120 euro dus 2 cadeaus en zo verder. Ik mocht 2 cadeaus uitkiezen en heb gekozen voor de banner blast stempelset (kost normaal 23,95) en voor de bijbehorende banner punch (kost normaal 14,95). Toch geen gekke cadeautjes. Op onderstaande layout heb ik de banner blast stempels en punch gebruikt. Als tabjes langs de rand van mijn layout.

Verder heb ik gebruik gemaakt van.....

stempelset gorgeous grunge
stempel off the grid
stempelset perfect pennants (bladzijde 27)
Chevron border punch (bladzijde 28)






Wil je ook zo'n leuk cadeautje krijgen? Stuur dan je bestelling voor 15 maart naar mij toe. Laat ook weten welk gratis artikel je zou willen hebben.

groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie LO!
    En leuk die kadootjes als extraatje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja word er gewoon hebberig van.....wil meer cadeautjes. Staat nog een stempelset bij die ik erg graag wil hebben. ;)

      Verwijderen
  2. Wat een enorm leuk lootje heb je gemaakt en
    zulke mooie inkt kleurtjes heeft SU.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen