zaterdag 10 mei 2014

Dutch Dares #114, Selfie

Afgelopen woensdag is de nieuwe dare online gegaan. Het thema is deze maand, Selfie. Omdat ik op vakantie was, kon ik deze niet laten zien. Maar wat in het vat zit verzuurd niet. Ik heb gekozen voor een voorloper van de selfie. Wij maken al jaren met de zelfontspanner een foto van ons gezin tijdens de vakantie. Hoe meer pogingen we nodig hebben, hoe groter de lol. Ik vergeet ook nooit meer die keer dat Johan terug rende naar ons, maar dwars door een ondergelopen stuk gras denderde. De modder vloog om zijn oren. Wij hadden een andere en drogere route genomen en wisten helemaal niet dat het daar zo nat was. Whahaha, de leukste selfie ever. :) Kom eens kijken op het blog van Dutch Dares. Daar staat een leuke verzameling layouts van de dt leden die echt selfie foto's hebben gescrapt.




groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen:

  1. Een schitterend mooi lootje is dit en ja wat kan je dan een lol hebben
    met het maken van een foto.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia,
    Gave LO! Ik heb een vraagje aan jou, wil je contact met mij opnemen? Je kunt mij bereiken op erna.logtenberg@gmail.com Alvast bedankt! Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen