woensdag 15 oktober 2014

Celebrate


Ik maak heel graag rustige kaartjes. Niet teveel. Lekker veel wit (of andere kleur). CAS kaartjes zijn echt mijn favoriet. Ik vond het dus leuk om eens mee te doen met de challenge emboss it op het blog CAS on Sunday. Omdat het een Engelstalig blog is, zal ik deze blogpost in 2 talen schrijven.

I love to make clean and simple cards. Not to much en a lot of white space (or an other color). CAS cards are my favorites. That's why I like to join the challenge emboss it on the blog CAS on Sunday. 

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van 2 embossingmallen van Stampin' Up!.  De arrows and de polka dot. Gestempeld heb ik met de kleuren inkt strawberry slush en pumpkin pie. De stempelset die ik gebruikt heb is de Amazing Birthday.

For this card I used 2 embossing folders from Stampin' Up!. The arrows and the polka dot. I stamped with the colors ink strawberry slush and pumpkin pie. And used the stamps Amazing birthday. 




groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Such a fun and sweet card!!! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtig kaartje Cynthia mooie details en mooi design. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen