dinsdag 7 oktober 2014

festival of trees kaart


Oh wat ben ik blij dat ik eindelijk de nieuwe kerststempels van Stampin' Up! kan uitproberen. Vandaag lekker aan de slag geweest met 2 sets. De festival of trees set en de white christmas. De tekst heb ik gestempeld met de set bright & beautiful. Deze heb ik over elkaar heen gestempeld met de kleuren inkt old olive en whisper white. Die whisper white stempelt echt heel mooi wit. De grond onder de bomen heb ik met de gorgeous grunge stempelset gestempeld. En dan in de kleuren early espresso en baked brown sugar. De tekst is ook gestempeld in de kleur early espresso.

Natuurlijk zijn deze stempels bij mij te bestellen. Maar wil je dat niet en toch met deze stempels werken? Volg dan een kerstkaarten workshop bij mij thuis. Voor 7,50 mag je 4 kerstkaarten maken. Mail me voor meer info.






Met deze kaart doe ik mee met de one layer card challenge bij Cards en Scrap.

3 opmerkingen:

  1. Wauw.... wat een prachtige kerst one-layer kaart, helemaal mooi met die bomen en mooie tekst. Leuk dat je meedoet met onze uitdaging. Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Echt een winters landschapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart zeg!!
    Heel stijlvol.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen