woensdag 1 oktober 2014

Itsy bitsy spider

Een nieuwe maand een nieuwe dare. En dit keer met het thema web. En zoals je bij de uitwerkingen van het designteam kan zien, kan je dit op meerdere manieren opvatten. Ikzelf heb gekozen voor een foto genomen in de dierentuin. Waar wij allemaal een vogelspin over onze handen hebben laten lopen. Een ervaring om nooit te vergeten. Helaas bleek ik allergisch te zijn voor vogelspinnen en heb 3 dagen jeuk gehad, maar het was het allemaal waard. 

De rondjes heb ik gestempeld met de stempelset Hello Darling. Deze heb ik uitgesneden met de framelits dies circles collection.  Verder gebruik gemaakt van de chevron pons. De stippels gemaakt met de gorgeous grunge stempels. Kleuren inkt, gumball green (niet meer leverbaar), pumpkin pie en blackberry bliss. Natuurlijk allemaal bij mij te bestellen. En de inkt is nu wel heel voordelig. Mijn eerste besteldatum is 4 oktober.





Doen jullie ook mee met de dare?

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten