donderdag 13 november 2014

kerst (nieuwjaars) kaartje 13 november


Het kaartje van vandaag is een kaartje gemaakt voor de liftchallenge #76 op het liftchallenge blog. Toen ik het te liften kaartje zag, wist ik eigenlijk gelijk al wat ik wilde maken. Een nieuwjaarskaartje. Voor diegene die geen kerst vieren of die te laat zijn met het versturen van een kaart.

Ik ben al dagen met een layout bezig. Het papier wat ik hiervoor gebruik, heeft een mat gouden achterkant. Ik vond het wel leuk papier, maar voor een layout zou ik het misschien niet zo snel gebruiken. Ik bedacht dat dit er wel heel mooi bij zou passen. 

Toen de kaart klaar was, had ik nog kleine rondjes over van de scalloped border. Deze heb ik op de kaart geplakt om het kaartje een extra feestelijk confetti effect te geven.







Dit is het origineel dat gelift moest worden.





Dit kaartje is net als mijn andere kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje!
    Mooie lift ook..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit zeg!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende liftkaart, erg mooi papier, de klok en de ster, knap gedaan weer Cynthia! Erg leuk ook dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, de neutrale kleuren, het embossing is zo gedetailleerd, een plaatje! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gedaan zeg. Mooi van kleur, rustig en toch heel feestelijk! Erg leuk dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen