dinsdag 25 november 2014

kerstkaart en layout 25 november

Mijn kerstkaart van vandaag gaat dit keer samen met een layout. Het is namelijk een set gemaakt voor de SUPERuitdaging op het blog cards en scrap. Hiervoor moeten 2 bij elkaar passende creaties gemaakt worden. De kaart die ik gemaakt had, vond ik zo leuk geworden dat ik besloot er maar een layout bij te maken. Helaas had ik het karton van de kaart niet in groot formaat, dus daar zit wel wat verschil in.

Ik heb deze kaart en layout gemaakt met de stempelset gorgeous grunge. De vlekkenstempel die echt mijn favoriet is. 

 

En dit is het dan geworden.


De kaart is gemaakt met de stempel rechts onderin. Deze in een rondje gestempeld. Daarna nog een keer gestempeld maar dan eerst op een papiertje stempelen, zodat je een lichtere vlek krijgt. Het strikje en de tekst is gemaakt met de wondrous wreath stempelset.





 Voor de layout heb ik de stempel links onder genomen. Met de bovenste stempel heb ik er nog rode vlekjes door gestempeld. En nog wat kleinere vlekken in een andere kleur met de stempel rechts onder. Zo heb ik geprobeerd een krans te maken. Hier nog wel afdrukken met de off the grid stempel gemaakt om het wat af te maken. Ook hier weer het strikje van de stempelset wondrous wreath.



 

Het is dat de krans niet watervast is anders zou ik hem zo aan de voordeur kunnen hangen. :)

groetjes,
Cynthia



10 opmerkingen:

  1. zo dat is me toch GAAAAAFFFFF je begrijpt dat ik dat idee een keertje pik van je he?

    Geniaal

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Helemaal leuk en heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en origineel gedaan, Cynthia. Vind zowel de kaart als de lo ontzettend mooi!
    Helemaal leuk dat je weer mee doet met de superuitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk lootje en kaart heb je gemaakt en vooral het lootje met de combinatie kerstkrans en dan die onwijs gave stempels off the grid stempel erbij vind ik bijzonder leuk.
    Fijn dat je meedoet met de superuitdaging van Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gemaakt Cynthia!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooo... dat is wel echt heel echt gaaf zeg.... zeg maar gewoon... SUPER-mooi !!!
    Echt heel leuk dat je meedoet met onze SUPERUITDAGING zeg t met stempels.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dit is echt heel mooi, prachtig stempelwerk!! Echt heel GAAAF.
    Gezellig dat je meedoet met C&S superuitdaging!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Cynthia,

    Wat een leuke creaties! Ik zou voor Cards&Scrap graag met je in contact komen, zou je me willen mailen via trafficassistent@uitgeverijscala.nl?

    Groeten,
    Fenna (redactie Cards&Scrap)

    BeantwoordenVerwijderen