dinsdag 11 november 2014

kerstkaartje 11 november


Ik ga nog steeds lekker. Geen dag overgeslagen. Nog steeds niet veel moeite om op ideetjes te komen. Dit komt ook door de stempels en spullen van Stampin' Up! die ik nu heb. Ik ben niet meer zo afhankelijk van mijn voorraad kerstspullen. Normaal begon rond deze tijd toch wel een grote put te komen in mijn kerststickers e.d. En natuurlijk gebruik je het leukste eerst. Dus blijf je aan het einde van de maand met die dingen over waar je niet zo snel raad mee weet. Nu maak ik soms kaarten zonder papier en embellishments. Daar kan ik het oneindig lang mee vol houden.

Dit is het kaartje voor vandaag. Gemaakt in niet echt kerstkleuren. Donkerbruin en beige. Met sterren uit de set Be the star. Eigenlijk is er dus niets "kerst" aan. Alleen de tekst. :) Toch vind ik het goed passen voor een kerstkaart.




Deze kaart heb ik gemaakt voor het KIC blog voor de challenge kerstkaartjes in niet traditionele kerstkleuren.



groetjes,
Cynthia


8 opmerkingen:

  1. Hele aparte Kerstkaart, mooi!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo goed gaat met je kerstkaartjes!
    Deze is weer schitterend.
    Fijn he, die SU materialen?! Ik ben ook fan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoonweg een pracht van een kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed geslaagd! Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele aparte strakke kaart! Mooi hoor! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cynthia wat heb je 2 leuke kerstkaarten ingestuurd naar de uitdaging bij KIC. dank je wel voor het meedoen Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cynthia

    Mooi kaartje heb je gemaakt!

    Dank je wel dat je mee deed aan deze KIC Challenge, en hoop dat je ook weer mee gaat doen aan die van morgen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen