vrijdag 14 november 2014

kerstkaartje 14 november

En dan zit de tweede week er ook alweer op. 14 kerstkaarten gemaakt, nog minimaal 14 te gaan. Meestal ga ik gewoon door tot kerst. Dus het zullen er wel meer worden. Maar officieel is de eerste helft voorbij.

Het kaartje voor vandaag heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets op het blog Dutch Card Lovers. De tekst en gestempelde sneeuwvlokken zijn gemaakt met de stempels van Stampin' Up! endless wishes.

Ik heb de schets gedraaid omdat hij bij mij zo beter uit kwam. Het sterretje heb ik vervangen voor de sneeuwvlok.





groetjes,
Cynthia


7 opmerkingen:

  1. Weer een pracht kaart cynthia echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende winterse kerstkaart, Cynthia, heel mooi gecombineerd qua stansen en kleur.
    Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gedaan en juist heel leuk dat je hem gedraaid hebt. Een kaartje met een echt winters gevoel.
    leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig weer Cynthia heel erg mooi. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen