zaterdag 15 november 2014

kerstkaartje 15 november

Het kerstkaartje van vandaag heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets op het blog cards en scrap. Ik was niet direct kapot van de schets. Hoe langer ik er naar keek hoe meer ik er een viskraam in zag. Een luifeltje met een vlaggenlijn en een balkje als toonbank. Ik kreeg het idee van die kraam op de markt maar niet uit mijn hoofd. En maak maar eens een kaart van een viskraam. 


Toch ben ik de uitdaging aangegaan en heb van de viskraam een kerstkaart gemaakt.





groetjes,
Cynthia


5 opmerkingen:

  1. Hi, hi, een super leuke kaart geinspireerd op de viskraam :o)
    Vind 'm erg mooi geworden, Cynthia!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, koop je vaak wat bij en viskraam?? Ik had daar geen enkele associatie mee, alleen nu jij het zegt! Thanks...
    Je kaart is wel een plaatje! Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je hebt dat viskraam toch maar mooi uit je hoofd gekregen en er een hele mooie kerstkaart van gemaakt. Daarom noemen ze het een 'uitdaging' zeker? De kleurencombi vind ik ook super. Het oogt zo rustig en toch heel 'kersterig'.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ha zo had ik nog niet naar de sketch gekeken .
    Maar je kaart is zo wel erg leuk geworden .
    Leuk dat je mee doet op het Cards & Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, hier nog eentje die dubbel ligt van jou omschrijving;)
    Je hebt er in ieder geval een schitterende kaart van gemaakt!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen