vrijdag 21 november 2014

kerstkaartje 21 november

Dit kaartje heb ik gemaakt op kraft cardstock. De achtergrond is gestempeld met de witte inkt van Stampin' Up!. De sneeuwvlokjes heb ik gemaakt met de stempelset endless wishes. Tussen de sneeuwvlokken ook wat stippen met de gorgeous grunge set gestempeld. De tekst is gemaakt met de stempelset bright & beautiful. De witte sneeuwrand heb ik gemaakt met de embossingmal decorative dots. Het sneeuwpopje van vilt is niet van Stampin' Up!, deze heb ik gekregen. 

Alle materialen zijn natuurlijk via mij te bestellen. 





Met dit kaartje wil ik mee doen met de kraft challenge op het blog knutsels en kadootjes.

groetjes,
Cynthia




3 opmerkingen:

  1. Enig leuk kaartje.
    Grappig sneeuwmannetje
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winters tafereeltje op je kerstkaart.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw kaartje past wel bij de temperaturen deze week! Ik vind hem superleuk.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen