zaterdag 22 november 2014

kerstkaartje 22 november

 Het kaartje van vandaag is een lila kaartje. Dat zou je zo niet zeggen als je de foto ziet. Daar lijkt het wel grijs. Ik heb het meerdere keren geprobeerd om het er goed op te zetten, maar helaas niet gelukt.

De boompjes en het dorp heb ik gekregen. De achtergrond is gestempeld in de kleuren wisteria wonder en wit. En de stempelset die ik heb gebruikt, is de endless wishes. 





Met deze kaart wil ik meedoen met de winterchallenge op het blog cards2create.

groetjes,
Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart! De tinten zijn heel erg mooi, doen we meteen aan sneeuw en winter denken. Wat gaaf dat je de mooie achtergrond zelf gestempeld heb! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. simpel maar mooi!. LEuk dat je meedoet aan de challenge bij cards2create.
    Succes!
    Groetjes Desiree DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    ik sluit mijn ook helemaal aan bij de dames boven mij ik vind hem ok prachtig

    fijne zondagavond

    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooi kaartje....gaaf die huisjes

    BeantwoordenVerwijderen