zondag 30 november 2014

kerstkaartje 30 november


Zo in de laatste uurtjes van november toch nog een kerstkaartje. Officieel de laatste van november, maar ik vind het te leuk. Te leuk om kaartjes te maken, maar vooral ook te leuk om jullie reacties te lezen. Bedankt voor alle reacties die jullie geplaatst hebben afgelopen maand. Dus ga ik gewoon door. Misschien niet iedere dag of misschien toch ook wel. We zien wel. Zolang als ik er zin in heb.

Vandaag heb ik hier in huis ons winterdorp opgezet. Normaal doe ik dit 1 december, maar het kon maar gedaan zijn. En oh wat kom ik dan in de kerststemming. De advent slingers hangen ook weer klaar. Laat die decembermaand maar komen. Ben er al helemaal klaar voor. Kan niet wachten tot de kerstboom opgetuigd mag worden.

Maar omdat ik vandaag toch met huisjes bezig was, is mijn kaartje voor vandaag ook met een huisje.

Gemaakt met de stempelset Holiday Home. Deze huisjes kan je met de bijbehorende dies uit stansen. Wil je deze set nog in huis hebben voor de kerst, wacht dan niet te lang met bestellen.





Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge kerst alles mag op het blog kaartjes inspiratie challenge.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Hoi Cynthia

    Wat een leuk kaartje. Tof dat je meedoet met KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen