woensdag 5 november 2014

kerstkaartje 5 november


Het kaartje van vandaag is een lift voor het liftchallenge blog. Ik vond het te liften kaartje zo mooi dat ik er wat mee wilde doen. Met de witte inkt van Stampin' Up! delicate doilies gestempeld op kraft. Ik ben echt vreselijk onhandig in het strikken van een lintje. Ik ben ook altijd jaloers op kaarten waar van die mooie strikken op zitten. Bij mij zit het altijd scheef. Ik heb nooit 2 uiteindes onder en 2 lussen boven zitten. Wat ik fout doe geen idee. De knoop ziet er bij mij ook nooit uit. Dus zo'n dingetje op het strikje is dan wel zo handig. Een bloem vond ik te dik, dus maar gekozen voor een brad. 




groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie liftkaart heb je gemaakt. Super! Leuke oplossing met die brad. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie lift is dit.
    Ik ga er zo mee aan de slag!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Traditioneel, mooi en frisse lift. Heel erg bedankt voor het meedoen weer!

    BeantwoordenVerwijderen