donderdag 6 november 2014

kerstkaartje 6 november

Hier dan alweer mijn 6e kaartje. Het is dit keer echt een CAS kaartje geworden. Op het blog crazy for CAS loopt een schetsuitdaging. Altijd handig als je iedere dag een kaartje moet maken. Ik hoefde me over de indeling bij dit kaartje niet druk te maken.

Ik heb deze kaart gestempeld met de stempelset endless wishes en de gorgeous grunge. Verder alleen wat steentjes, een touwtje en belletjes.




Dit is de schets die ik heb aangehouden.



groetjes,
Cynthia




4 opmerkingen:

  1. superleuk! deze ga ik ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! inderdaad handig een sketch, dan heb je wat houvast.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! een echt winters kaartje met de schets!
    Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen