zondag 23 november 2014

kerstkaartje 23 november

Wat een week zeg.....mijn layout Pink is zowaar in de top 3 gekomen bij de Cards&Scrap scrapbook challenge. En vandaag de eerste plaats gehaald op het blog DCL met mijn kaartje van 14 november. En hieruit volgt werk aan de winkel. Want naast de prijs mag ik ook gastdesigner zijn en dus een kaartje maken.

Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt met een embossingmal die ik al heel lang wilde hebben. Destijds de hele creabeurs in Rijswijk afgelopen, maar overal was deze uitverkocht. Ik was hem al vergeten. Tot ik laatst weer een gezellig scrap en bep ochtendje had en deze mocht lenen. Eindelijk een kaartje kunnen maken met deze ontzettend mooie mal. Deze mal is zo mooi. Hier hoef je niet veel aan toe te voegen. De onderkant heb ik bestempeld met de gorgeous grunge stempels. De tekst komt uit de set festival of trees. Met een losse sneeuwvlok, hertje, touwtje en gemat op bruin cardstock is de kaart al snel af. 




groetjes,
Cynthia

6 opmerkingen:

  1. ......en in de top 3 bij de Liftchallenge! Van harte!
    Ook deze kaart is weer heel erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje inderdaad. Ik ben helemaal verliefd op t hertje. Waar is die van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Het hertje is van Marianne Design. De Christmas village decoration set.

      Verwijderen