zondag 22 maart 2015

Get well soon

Helaas ligt mijn oma alweer eventjes in het ziekenhuis. Speciaal voor haar een kaartje gemaakt. En nu maar hopen dat dit kaartje gaat helpen en dat ze weer beter mag worden.

Ik heb het gemaakt met de set painted petals. Echt wel een favoriet op dit moment. De structuur in de blaadjes vind ik zo mooi. Met de lijn met bolletjes heb ik een rand gemaakt. Zo krijg je een postzegel effect.

Kleuren in inkt, wisteria wonder en old olive.




Gebruikte materialen.







Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge geen mallen op het KIC blog.

groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Wat n ontzettend mooie kaart en ik hoop dat t weer wat beter gaat net je oma. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, dat zal je oma vast gewaardeerd hebben. Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie-Challenge.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen