dinsdag 3 maart 2015

You warm my heart

Nu de kinderen weer naar school zijn, krijg ik langzaam wat meer tijd en rust om creatief bezig te zijn. Afgelopen dagen heb ik een aantal projectjes gemaakt. Helaas mag ik nog niet alles laten zien. Wat ik wel kan laten zien, is deze kaart. Ik heb hem gemaakt voor een challenge op het blog Dutch Card Lovers. Het thema is tekst stempels of dies. Ik heb met een tekst stempel uit de set sheltering tree een achtergrond gestempeld. Hier doorheen diverse hartjes in andere kleuren gestempeld. Omdat het geheel best wel druk is....zeg maar gerust erg druk.... heb ik er niet veel meer dan een klein tekstje you, wat steentjes en een strikje opgeplakt. 



Gebruikte materialen.

kleuren inkt crumb cake, real red, crisp cantaloupe.




groetjes,
Cynthia




7 opmerkingen:

  1. Oh wat een gaaf kaartje Cynthia!
    Hoe bedenk je het!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch erg leuk geworden.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tekst-kaart!
    Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gave kaart, leuk zoals je de verschillende sets hebt gecombineerd! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie achtergrond heb je gestempeld! SUper !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig effect! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave achtergrond weer hoor en hele mooie kaart. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen