woensdag 27 mei 2015

A little kindness goes a long way

Dinsdag 2 juni is het zover. Dan gaat de nieuwe catalogus 2015/2016 in. 2 juni is ook tevens de laatste dag dat er besteld kan worden uit de oude catalogus. Helaas is dat voor mij ook de dag dat ik naar het ziekenhuis moet voor een operatie. Ik zal dan ook weinig van de oh's en ah's die zeker zullen vallen als jullie de catalogus online mogen zien, mee krijgen. Ik moet eventjes rust houden, dus de catalogus zal ook op mijn blog wat later te zien zijn. Dit betekent niet dat jullie hem niet kunnen inzien. Ik mag hem namelijk niet digitaal verspreiden, maar wel de papieren versie overhandigen. En ik heb een stapeltje catalogi gekocht. Normaal krijg je die bij een bestelling vanaf 50 euro. Dit jaar heb ik iets anders bedacht. 

Voor 4 euro krijgen jullie van mij een leuk Stampin' Up! pakketje. Hierin zit een catalogus, een waardebon van 5 euro korting op je bestelling vanaf 50 euro (in te leveren vanaf 1 juli en onbeperkt geldig), een kaart gemaakt met de stempelset "Kinda Eclectic" en wat leuke lintjes van Stampin' Up!. 

De eerstvolgende verzamelbestelling zal plaats vinden op 1 juli 2015. En omdat jullie een maandje moeten wachten, zal ik onder diegene die bestellen een prijs verloten met een waarde van 8 euro. Dus kom die catalogus bij mij halen en zorg dat je bestelling op tijd klaar staat. 










De catalogus met bon, kaart en lint zijn bij mij op te halen. Opsturen kan ook, maar dan komt er wel verzendkosten bij.


Gebruikte materialen.

Kleuren inkt, Sahara sand, Early espresso, Daffodil delight en Coastal cabana.

Kinda Eclectic.
Gorgeous grunge.


groetjes,
Cynthia



1 opmerking: