woensdag 23 september 2015

Celebrate you

Op het blog Lift challenge zag ik een challenge waar ik gelijk wist wat ik ermee wilde doen. Een driehoekjes stempel gebruiken. De stippen stempel uit de set dotty angles gebruik ik vaker. Maar de ruitjes niet zo vaak. Terwijl die net zo leuk is. Ik ben begonnen met alle kleuren van de te liften kaart te gebruiken. Maar dat werd niet mooi. Poging 2 terug gegaan naar 3 kleuren. Blackberry Bliss, pumpkin pie en daffodil delight.





Gebruikte materialen, bij mij te bestellen.

Dotty Angles.

Gorgeous grunge.


Cupcake party.


Simply scored


1 oktober gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Zorg dat je op tijd bent met bestellen.

groetjes,
Cynthia







3 opmerkingen:

  1. Mooi! De dots en ruitjes combineren goed en ook qua kleur erg leuk. Lekker frisse uitwerking. Dank je wel voor het weer meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superlift! Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stempel komt zeker goed van pas. Leuke lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen