woensdag 18 november 2015

Dutch Dares schets challenge

Vandaag is er weer een nieuwe dare online gegaan. Een schets dare. Maar je kunt nog steeds meedoen met de challenge met het thema dankbaar. Het is dat ik door de Dutch dares verplicht nog moet scrappen. Anders zou er helemaal niets meer van komen. Dit is mijn uitwerking. Ik merk dat ik het scrappen met de producten van SU wel lastig vind. Ik heb het idee dat ik steeds met dezelfde stempels blijf werken. Dat staat me een beetje tegen. Daarnaast heb ik nog zoveel leuke stickervellen en papiertjes liggen, dat ik besloten heb om wat scrappen betreft SU los te laten. Op deze layout alleen voor de tekst Quinn 11 jaar de alphabet rotary stamp gebruikt.




Gebruikte materialen, bij mij te bestellen. Klik op de foto voor meer informatie.

Rotary alphabet stempel.



Doen jullie ook mee met 1 van de lopende challenges op het blog van Dutch Dares?

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten