dinsdag 17 november 2015

kerstkaarten challenge, dag 17 snowflake


Het kaartje van vandaag is gemaakt met 1 van mijn favoriete bundels uit de wintercatalogus. De flurry of wishes. Ook heb ik gebruik gemaakt van mijn grootste favoriet. De gorgegous grunge. De stippen en vlekken stempel. Op dit moment is deze set extra voordelig te bestellen. Een flink aantal sets zijn tijdelijk in prijs verlaagd en kan je kopen met 20% korting. Klik hier om te zien om welke sets het gaat.

Het 17e kaartje.






Gebruikte materialen, bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel flurry of wishes.


Gorgeous grunge.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50. Wordt geleverd inclusief enveloppe.
groetjes,
Cynthia





3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rij kerstkaarten heb je al Cynthia!! Deze is ook heel mooi!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi!! Die stempelset is ook prachtig, kan me voorstellen dat het een van je favorieten is!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor. ik ben elke keer weer versteld wat je allemaal maak.

    BeantwoordenVerwijderen