zondag 8 november 2015

kerstkaarten challenge, dag 8 Jolly Christmas


De eerste week zit erop. Kaartje 8 van mijn kerstkaarten challenge. Dit keer weer een kaartje gestempeld op het embossingfolder. Hiervoor heb ik de embossingmal Woodland gebruikt.




Gebruikte materialen, bij mij te bestellen. Klik op de foto voor meer informatie.

Embossingmal Woodland.


Holly Jolly greetings. 


Home for Christmas.

Itty bitty accents punch.








Met dit kaartje wil ik meedoen met de kerstchallenge op het kaartjes-inspiratie challenges blog.

groetjes,

Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Super! Vertederend ook, zo'n lief hertje alleen in het grote bos met kerst.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief hertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! wat een schitterende kaart! Dankjewel voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cynthia

    Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je de kerstkaarten challenge weer doet dit jaar. Ik vind deze erg leuk. Mooie die achtergrond.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen