vrijdag 22 januari 2016

Happy together


Met Valentijnsdag in zicht heb ik een liefdevol kaartje gemaakt. Met de embossingmal happy heart. De hartjes heb ik geponst met de itty bitty accent punch. Het leuke is dat deze hartjes er precies inpassen.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Happy heart embossingmal.


Itty bitty accents punch pack.


Everyday chic. (ook in halve vellen te bestellen, zie pagina shares)


Crazy about you. Ook los te verkrijgen.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia









3 opmerkingen:

  1. Ik word er helemaal happy van...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk past goed bij valentijn idd.
    Mooie embossingmal.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige kaart! Al de hartjes en de woordstans!
    Super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen