dinsdag 28 juni 2016

life is wonderful

Alweer even niets kunnen maken. Tenminste niets wat ik kan laten zien. Want achter de schermen ben ik wel bezig geweest. Gisteren bezig geweest met een nieuwe opdracht voor een special van Cards & Scrap. Ik kan natuurlijk niet zeggen wat, maar het is een ontzettend leuk thema. Dat kan ik jullie wel vertellen.

Natuurlijk hoop ik dat ik zo snel mogelijk weer wat met de nieuwe Stampin' Up! materialen kan maken. Want het kriebelt wel. 
A.s. vrijdag ga ik een verzamelbestelling versturen naar Stampin' Up!. Bestellingen kunnen tot en met donderdag gemaild worden. Vrijdagochtend ga ik het bestellen. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto om meer te zien.

Timeless textures.


Garden in bloom.


Watercolor wings.


Bold butterfly framelits.


groetjes,
Cynthia








Geen opmerkingen:

Een reactie posten