dinsdag 12 juli 2016

Eekhoorn is jarig kaart

Workshop scrapbooking of kaarten maken, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestellingen zijn 31 juli en 24 augustus. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Toen mijn 3 mannen gisteren de straat op gingen om Pokemons te vangen, ben ik aan de slag gegaan met andere diertjes. Ik heb een serie kaarten gemaakt met de stempelset Foxy friends. Wat een leuke set is dat zeg. Foxy en zijn vriendjes zullen hier de komende tijd veel voorbij komen. Vandaag de eerste kaart van de serie. De eekhoorn die een kaarsje mag uitblazen. Ik heb hiervoor ook de set Birthday banners gebruikt. De andere kaarten houden jullie tegoed. Nieuwsgierig naar de andere kaarten? Hou mijn blog dan maar in de gaten.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto voor meer informatie.

Foxy friends.


Birthday banners.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke eekhoorn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke kaart! Die diertjes zijn gaaf. Hier worden door mijn zoon ook Pokemons gezocht. Wat een hype!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen