donderdag 7 juli 2016

Wedding wishes

Gisteren tussen alle bedrijvigheid even tijd gemaakt om snel wat te maken met de nieuwe spullen die binnen zijn gekomen. Wat is de bundel floral phrases mooi. De mallen zijn zo fijntjes. Ik vond de kleuren in de catalogus ook zo gaaf, vandaar dat ik die kleuren ook heb gebruikt. Een setje van een kaart met een doosje. In dit doosje kan je bijvoorbeeld 3 Fererro Rocher chocolaatjes doen.









Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Floral phrases. Mallen en stempels ook los te bestellen.


Envelope punch board.


Dit setjes is te koop voor 2,50. Het kan helaas niet door de brievenbus.

Een paar weken geleden heb ik samen met mijn moeder dit doosje en nog andere doosjes gemaakt in opdracht voor Fracor creaties. Zij verkopen handgemaakte cadeautjes waarvan een gedeelte van de opbrengst naar een goed doel gaat. Als je eens op zoek bent naar een handgemaakt cadeau, kijk dan eens op de site. 

groetjes,
Cynthia




1 opmerking: