maandag 5 september 2016

Congratulations

Workshop scrapbooking of kaarten maken, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 1 oktober. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
De embossingmal softly falling was eigenlijk een mal uit de wintercatalogus van vorig jaar. Maar kan natuurlijk ook heel goed voor andere kaarten gebruikt worden. Vandaar dat deze is terug gekomen in de jaarcatalogus. Ik heb hem gecombineerd met de bundel Floral phrases. Het vlindertje heb ik geponst van een restje embossed papier met de Elegant butterfly pons.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Embossingmal Softly falling.


Bundel floral phrases.
Mallen en stempelset ook los verkrijgbaar.


Elegant butterfly pons.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia








Geen opmerkingen:

Een reactie posten