dinsdag 25 oktober 2016

Merry Christmas

Vandaag kwam er een nieuw pakket binnen van Cards&Scrap. Er kwam gelijk ook een pakketje layouts terug die al eerder in C&S hebben gestaan. En dan realiseer ik me ineens dat hier de laatste layout bij zit, die ik heb gemaakt. Oei confronterend. Misschien moet ik toch eens wat tijd vrij maken voor het scrappen. Want ik vind het nog steeds erg leuk om te doen. Van de week in ieder geval voor C&S weer aan de slag met layouts. 

Ondertussen een kaartje voor de workshop op 12 november. Een kaartje gemaakt met de starlight thinlits. Wat ben ik blij dat ik ze toch heb besteld. Ik twijfelde omdat ik de stempelset die hierbij hoort, niet zo mooi vond. Ik heb niets met de teksten. Maar zonder stempels is deze set ook heel mooi. Ik heb een kaart gemaakt met een wikkel. Weer eens wat anders.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Starlight thinlits.


Candy cane lane papier.


Hang your stocking.





Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten