maandag 5 december 2016

kerstkaarten challenge dag 33, tidings of joy

En hebben jullie mijn kaartjes gemist afgelopen dagen? Ik heb even een weekeind vrij genomen. We hebben gewandeld op de Groote Peel en Christmas village Roermond bezocht. Even een time out. En dat is wel eens lekker. En nu zit ik weer vol energie om verder te gaan met de kerstkaarten. Was ik voor dit weekeind nog van plan om er nog een weekje aan te plakken en dan te stoppen, heb ik na dit weekeind besloten om op volle kracht door te gaan tot kerst. Afgelopen weekeind toch 2 bestellingen binnen gekregen. Dus ben ik flink wat kaartjes kwijt. Dat geeft weer zin om door te gaan. In ieder geval verleng ik de challenge met niet 1 maar 2 weekjes. Tenslotte heb ik zelf ook nog wat kaartjes nodig om te versturen.

Het kaartje voor vandaag heb ik gemaakt met de set Christmas pines. De takken zijn gestempeld met groene en witte inkt.  De bellen zijn gemaakt met de set Seasonal bells. De achtergrond stempel Hardwood blijft bij mij ook favoriet.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Christmas pines.


Seasonal bells.


Hardwood.


Whisper white inkt.



Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge alles mag op het blog AnMacreatief.

Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen