maandag 6 februari 2017

Enjoy your special day

Vandaag moest ik acht beterschapskaarten maken. Het was een hele klus waarvoor ik echt wel een aantal uurtjes mee bezig ben geweest. Wel leuk dat ik hiervoor ook mijn oudere sets eens kon gebruiken. 2 van de kaarten gemaakt met de set Dragonfly dreams vond ik zo leuk, dat ik die nog een keer heb gemaakt. Maar dan niet met de tekst "get well", maar met 1 van de teksten die bij de set hoort. De achtergrond is gemaakt met de sets Gorgeous grunge, Ghoulish grunge en Timeless textures.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel dragonfly dreams.
Stempels en snijmallen ook los verkrijgbaar.

Timeless textures.


Gorgeous grunge.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia









2 opmerkingen:

  1. Leuk die bijtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Prachtige toepasselijke kleur, die honingkleur.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen