woensdag 22 februari 2017

Here's to another year full of adventures



Ik heb de bundel Balloon adventures speciaal genomen voor de mooie teksten die in de stempelset zitten. Lekker groot. De mallen zijn ook super leuke bijkomstigheid natuurlijk. Omdat de tekst best groot is, hoeft er niet veel meer bij. 2 gestempelde en geponste ballonnen en klaar is de kaart.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Bundel balloon adventures.
Stempels en snijmallen ook los verkrijgbaar.


Balloon bouquet punch.
Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge met het thema feest op het blog AnMaCreatief.

Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


3 opmerkingen:

  1. Leuk met die ballonnekes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Ik twijfel nog over deze set. Maar als ik naar jouw kaarten kijk dan denk ik. Snel aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor . Prachtige set ook. Hier wordt jw vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen