vrijdag 24 maart 2017

No ones deserves a happier birthday than you

Vandaag helaas geen kaartjes kunnen maken. Ik moest werken en daarna heb ik even in het zonnetje gezeten. Helaas niet te lang want ik gebruik medicijnen waar ik niet mee de zon in mag. Heb ik weer, zien we eindelijk na maanden het zonlicht, mag ik niet naar buiten. :( Ik had daarna nog steeds niet echt zin om een kaartje te maken. Er zijn nog teveel dingen die eigenlijk gedaan moeten worden. Dus maar een emmer gepakt en de ramen gezeemd aan de schaduwkant. Het is gewoon te mooi weer om echt binnen te zitten. Maandag ga ik echt wat doen. Voorlopig nog maar een kaartje dat ik gemaakt heb voor de verbouwing. Gemaakt met de set Balloon adventures en de set Swirly bird.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Swirly bird.





Balloon Adventures.

Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. Hij is heel leuk! Ik heb ook met deze set gewerkt. Echt gaaf.
    Jammer dat je niet in de zon mag, maar lekker buiten bezig geeft ook energie, toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen