donderdag 22 juni 2017

flamingo en ananassen

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge op het blog Scr@p-cards challengeblog. Het thema van de challenge is beterschap. 

Met deze tropische temperatuur had ik zin in de flamingo's en ananassen uit de set Pop of Paradise.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Pop of paradise.

Birthday banners.


Regals Stampin' Write markers.




Omdat ik voor deze kaart de achtergrond heb gestempeld, laat ik deze kaart ook mee doen met de challenge op het blog Knutsels en Kadootjes. Ik had hier al eerder een kaart voor gemaakt. Dit wordt nummer 2.

Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia wat een mooi en fleurig beterschapskaartje daar wordt je terug happy van !
    dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fris en vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Cynthia. De ananassen op de achtergrond zijn gaaf. Net of je je eigen designpapier hebt gemaakt. Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk zomers kaartje heb je gemaakt Cynthia, zo creeƫr je een heerlijk zomers sfeertje voor de flamingo. Bedankt voor het mee doen bij knutsels en kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen