dinsdag 5 september 2017

Happy Christmas to all

Het derde kaartje voor de workshop kerstkaarten maken met het papier merry little christmas op zaterdag 11 november. Een kaartje met de SU-per leuke bundel met de kerstmannen kleertjes Santa's suit. Ik vind die kerstman in pyjama zo lief. Ik ben verliefd. Op deze kaart weet de kerstman geloof ik even niet meer wat hij aan moet trekken. Haha.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge op Brown sugar challenge blog.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Bundel Santa's suit.
Snijmallen en stempels zijn ook los verkrijgbaar.


Merry little christmas.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




3 opmerkingen:

  1. hahaha, het is echt erg leuk!! Mooie set ook. Enne...je kunt met de aauto+ caravan met de boot naar IJsland. We hebben het gezien. Maar een keer een vliegvakantie is ook leuk. Wij zijn ook kampeerders (tent), maar dat zagen we niet zitten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. crazy father looking for her hat!
    Strong ^__^
    Thanks for playing along at Brown Sugar this week.
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs
    Brown Sugar DT
    creativEle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk met die tekst ook, oooo, nou moet ik hem toch hebben, grrr

    BeantwoordenVerwijderen