vrijdag 3 november 2017

kerstkaarten challenge dag 3, wantjes aan de waslijn

Voor vandaag een CAS kaartje. Clean and simple. Nou zo simpel was het niet. Haha, wat een gepriegel om die knijpertjes twee maal te stempelen en netjes uit te snijden. Had ik ze allemaal gesneden, schiet er eentje weg. Nergens meer te vinden natuurlijk. Dus maar een nieuw knijpertje gestempeld en uitgesneden. En jullie raden het al, ik was net klaar zie ik ineens het vermiste knijpertje liggen. Nou ja, voor een volgende kaart heb ik alvast 1 knijpertje af.

De wantjes zijn gemaakt met de bundel Smitten mitten. De waslijn komt uit de set Santa's suit.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de fotot's voor meer informatie.

Bundel Smitten mittens.
Stempels en mallen ook los verkrijgbaar.


Bundel Santa's suit.
Stempels en mallen ook los verkrijgbaar.


Christmas pines.


Dit kaartjes is net als veel van mijn kaartjes, te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia









1 opmerking:

  1. Superkaartje heb je gemaakt. Erg leuk die wantjes aan de lijn.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen