donderdag 15 februari 2018

I'll be your up when you're feeling down

Vandaag staat er een pittig dagje op de planning. Quinn wordt geopereerd aan zijn slokdarm. De komende dagen zal ik voornamelijk in het Sophia kinderziekenhuis zitten. Voor alle dagen dat Quinn daar moet blijven heb ik een kaartje gemaakt om hem op te vrolijken en de boel een beetje te versieren. Best lastig om beterschapskaartjes te maken voor een kind. 1 was al pittig, laat staan 4 kaartjes.

Het eerste kaartje heb ik niet zelf gemaakt. Die heb ik gekregen van collega demonstratrice Marlous Theunissen. Hier zit een verhaal achter. We vroegen aan Quinn of hij op zag tegen de operatie. Hij antwoordde, het is net als een ritje in de achtbaan. Als je er voor staat, zie je er tegenop. Maar als je eruit bent, ben je blij dat je het hebt gedaan. En zo is het maar net. Vandaar dat ik graag een kaartje wilde geven met de leuke achtbaan bundel (let the good times roll) uit de voorjaarscatalogus. Aangezien ik deze set zelf niet heb, heb ik een oproepje geplaatst. Marlous had een kaartje hiervoor liggen en was zo lief om deze op te sturen. Deze krijgt hij al voor de operatie.

Het tweede kaartje heb ik wel zelf gemaakt. Het idee is om deze aan een ballon te hangen. Quinn is dol op Mandy, de hond van mijn moeder. Hij kan er uren mee knuffelen. Dus een hondje aan een ballon zal hem denk ik wel goed doen. Het hondje is gestempeld met de set Bella & friends. Uitgeknipt en geplakt op een achtergrond gestempeld met de stempel watercolour wash.




Duimen jullie mee dat alles vandaag goed gaat? 


Gebruikte materialen zijn bij mij verkrijgbaar. Klik op de foto's voor meer informatie.



Let the good times roll.


Bella & friends.


Watercolor Wash.





1 opmerking:

  1. Veel sterkte de komende dagen met Quinn!
    Schattig kaartje met hetg hondje. Vooral met het verhaal erbij.

    BeantwoordenVerwijderen