donderdag 10 mei 2018

Thank you, monochrome

Dit is een kaartje met een verhaal. Een kaartje dat ik helemaal in mijn hoofd had zitten. Ik had al 3 kleuren inkt uitgekozen. Het idee voor het kaartje zat ook al in mijn hoofd. Ik stempel 2 roze bloemen en bij de derde gaat het mis. Na het stempelen, viel de stempel van mijn stempelblok. Pats, boem, op de kaart. Ik heb hem heel voorzichtig opgepakt, maar natuurlijk stond er al een licht roze bloem. Hmmm oké, dan veranderen we de plannen. Dus uiteindelijk de kaart maar vol gemaakt met dat soort bloemen en de kaart in monochroom, in 1 kleur gehouden. De kaart is gemaakt met de retired set Hello darling.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Inkt flirty flamingo.


groetjes,
Cynthia


1 opmerking: